خرید سنگ نما
نوشته شده توسط : sami

 آگاهي از قيمت خريد سنگ نما به صورت آنلاين به دليل گسترش فضاي مجازي نسبت به قبل بيش از پيش مورد توجه کاربران دنياي اينترنت قرار گرفته است .شما عزيزان مي توانيد براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد سنگ نما با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

 

براي خواندن مطالب قبلي کليک نماييد: قيمت سنگ نما

 

کاربرد سنگ نما

استفاده و خريد سنگ نما در حال حاضر يکي از موارد مهم در فضاي ساختمان سازي مي باشد، استفاده کردن از نماي بيروني و داخلي ساختمان سبب مي شود که نماي سنگ نما با توجه به نظر کارشناس سنگ نما از يک نوع سنگ خاص يا ترکيبي از چند مدل سنگ ساختماني ساخته شده باشد.

خريد سنگ نما معمولا از ميان سنگ هاي مختلفي انتخاب مي شود.برخي از اين سنگ هاي نما را مي توانيم از ميان سنگهاي مرمريت،تراورتن،گرانيت ،ترا اونيکس، لايم استون،تراميت، اونيکس و . . . با توجه به شرايط آب و هوايي در منطقه انتخاب نماييم .

خريد سنگ نما معمولا به منظور استفاده کردن در داخل و بيرون ساختمان مي باشد. بعضي از اين سنگ ها نسبت به رطوبت مقاومت کمتر و برخي مقاومت بيشتري دارند. که در هنگام خريد سنگ نما بايد به اين نکته نيز توجه نماييد.

استفاده کردن از تجربيات ما در هنگام خريد سنگ نما خيلي کمک حال شما عزيزان در هنگام انتخاب و خريد سنگ نما مي باشد،مجموعه بازرگاني زاندس سنگ نما هاي زيادي را در زمينه هاي گوناگون به شما عزيزان معرفي و عرضه مي کند و شما مي توانيد با خيالي راحت در اين خصوص خريد نماييد.

کارشناسان فروش ما در گروه بازرگاني زاندس در زمينه خريد سنگ نما ،بهترين گزينه مناسب براي شما عزيزان مي باشند وکمک به سزايي در هنگام خريد سنگ نما به شما عزيزان مي کنند. ما به شما خوبان پيشنهاد مي کنيم که قبل از خريدن سنگ با مشاورين ما در شرکت تماس حاصل فرماييد.

ما در شرکت زاندس به شکل هفتگي انواع سنگ نما را در وبسايت خود قرار مي دهيم  و شما مي توانيد براي خريد آن به راحتي اقدام نماييد.

براي کسب آگاهي از ميزان قيمت خريد سنگ نما مي توانيد در ساعات کاري مجموعه بازرگاني زاندس ، با کارشناسان سنگ شرکت تماس حاصل فرماييد.

 

ميزان اهميت سنگ نما

سنگ نما را مي توانيم به عنوان يکي از قسمت هاي اصلي در ظاهر ساختمان، و همچنين نماي بيروني ساختمان بدانيم . نماي ساختمان جلوه اصلي ساختمان را نشان مي دهد و معرف کليت کيفيت و سبک بنا مي باشد.

خريد سنگ نما از زاندس در هر موقعيتي با توجه به شرايط محيطي و آب و هوايي و نيز امکانات ساختماني که در دسترس مي باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. استفاده کردن از سنگ نما به عنوان نما يک امر مهم مي باشد که همچنان ادامه دارد. اما کاربرد درست انواع سنگ در نما اصلي ساختمان مي باشد که حتما بايد به آن توجه کنيم.

 

نماي ساختمان هاي امروزي

با پيشرفته شدن نماي ساختمان و استفاده آن در صنعت ساختمان سازي سبب شده که به آساني بتوانيد نماي بيروني خانه خود را انتخاب نماييد. در سال هاي اخير استفاده کردن از مصالح و مواد مصنوعي خيلي رواج پيدا کرده  است که شامل مدل هاي مختلف کامپوزيت ها، چوب هاي مصنوعي و ترموود، سنگهاي اسلبکو و …. مي باشد. همچنين استفاده کردن از مصالح ترکيبي در هنگام خريد نماي ساختمان نيز به علت زيبايي و کاهش هزينه ها بسيار رايج مي باشد.

 

سنگ نماي مناسب را به چه سنگ نمايي مي گويند؟

خريد سنگ نما زاندس به سبک و مدل معماري و بناي شما بستگي دارد. اگر که سبک معماري و سنتي اروپايي را به عنوان بهترين انتخاب استفاده از سنگ‌هاي روشن همانند انواع مختلف سنگ هاي تراورتن و مرمريت است. حتما با نماي ساختمان ‌هايي که در حال حاضر در گوشه و کنار کشور ما ساخته مي شوند برخورد کرده ايد و مشاهده کرده ايد که تمامي ساختمان ها از سنگ نما در ظاهر ساختمان خود استفاده کرده اند.

به همين ترتيب مي توانيد به ميزان اهميت خريد سنگ نما پي ببريد.

اگر سبک معماري بنا مدرن يا معاصر است، بهترين سنگ نماي توصيه‌شده براي اين سبک بناها را مي‌توان سنگ گرانيت در نظر گرفت. سنگ گرانيت گستره رنگ تيره تا روشن را شامل مي‌شود. در تزيين نماي بناهاي مدرن معمولاً از نوع تيره آن استفاده مي‌شود. سنگ مرمريت مشکي (هورنفلس) هم براي اين منظور کاربرد فراواني دارد.

 

براي خواندن ادامه مطلب کليک نماييد.

https://zandestile.com/





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: